Известие

Collapse
No announcement yet.

Смяна МПХ 156 как?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Смяна МПХ 156 как?

    Здравейте,

    Ще подменям МПХ-а на Алфата 156 2.0 99, и искам да попитам има ли някаква особенност при демонтажа на стария и монтажа на новият? За нещо да внимавам?

    Като го гледам се държи на три болта и един куплунг, но вътре нещо трябва ли да се закача или направо слагам , правя магията с 90-те секунди и това е?

    Благодаря.
    156 2.0TS '99


  • #2
    то мпх-то ти не е ли заедно с дросела?
    Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
    sprint tropheo
    155/1.8
    156/2.0 Selespeed

    Comment


    • #3
      Държи се на дросела с 3 болченца.. май бяха еврейски звезди.., не знам обаче след замяната му нужна ли е някаква адаптация и дали това със секундите ще подейства...
      Alfa Romeo 156 2.0 TS 155 PS

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от fiore
        то мпх-то ти не е ли заедно с дросела?
        Не е. При Селеспийда е така, защото е "Drive By Wire" - демек без жило за газта. Версиите с ръчни скорости ползват жило и МПХ, докато при Селеспейда мотора, който отваря дросела е и МПХ едновременно.

        Просто при новите инжекциони няма байпас (клапан или познат още като МПХ) между всмукателния колектор и въздуха преди дросела. Оборотите на празен ход се докарват с дозирано отваряне на дросела осъществено от отделен стъпков мотор монтиран на дросела. Затова е важто при новите коли с тази система дроселната клапа да е чиста.
        Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Bobi_33
          Първоначално публикувано от fiore
          то мпх-то ти не е ли заедно с дросела?
          Не е. При Селеспийда е така, защото е "Drive By Wire" - демек без жило за газта. Версиите с ръчни скорости ползват жило и МПХ, докато при Селеспейда мотора, който отваря дросела е и МПХ едновременно.

          Просто при новите инжекциони няма байпас (клапан или познат още като МПХ) между всмукателния колектор и въздуха преди дросела. Оборотите на празен ход се докарват с дозирано отваряне на дросела осъществено от отделен стъпков мотор монтиран на дросела. Затова е важто при новите коли с тази система дроселната клапа да е чиста.
          точно затова попитах дали е в дросела. и при ръчните скорости се прилага "Drive By Wire".
          Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
          sprint tropheo
          155/1.8
          156/2.0 Selespeed

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от fiore
            Първоначално публикувано от Bobi_33
            Първоначално публикувано от fiore
            то мпх-то ти не е ли заедно с дросела?
            Не е. При Селеспийда е така, защото е "Drive By Wire" - демек без жило за газта. Версиите с ръчни скорости ползват жило и МПХ, докато при Селеспейда мотора, който отваря дросела е и МПХ едновременно.

            Просто при новите инжекциони няма байпас (клапан или познат още като МПХ) между всмукателния колектор и въздуха преди дросела. Оборотите на празен ход се докарват с дозирано отваряне на дросела осъществено от отделен стъпков мотор монтиран на дросела. Затова е важто при новите коли с тази система дроселната клапа да е чиста.
            точно затова попитах дали е в дросела. и при ръчните скорости се прилага "Drive By Wire".
            Да но след 2001г. При колегата Ghosta е с жило, той е написал, че колата му е 99г. При новите (след 2001г.) не просто изчесва празния ход, ами направо маже да изчезне подаването на газ въобще
            Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

            Comment


            • #7
              Само за инфо, ако някой реши като мен да се прави на майстор....

              Смених моторчето и разбрах, че 90сек магия не работи... държеше 2500 оборота и не падаше...сега съм със старото и ще ходим някой с компютър да го сменя, че да се позиционира правилно...
              156 2.0TS '99

              Comment


              • #8
                Отиди да направят адаптация на дросела със новото моторче моята веднъж и чистих дросела и после дигаше и сваляше оборотите докато не и адаптираха наново клапата. На околовръстното към Меден рудник в посока към Бургас има един сервиз на Бош малко преди сервиз Хонда аз там ходих и след няколко настройки всичко е във вред струва 20лв
                156 1,8 ТS 99
                Nissan Murano 2005

                Comment


                • #9
                  Точно там ходих и пича се мъчи доста, но после каза да дойда след празниците, че имало повечко играчка, а в момента чистят други коли....
                  156 2.0TS '99

                  Comment

                  Working...
                  X